2010-10-02

Rosa Dygnet!

Idag är det dags för rosa dygnet! Har lyckats anmäla mig till två pass; Kettlebells vs. Yoga och cykelpasset Hagnesta Hill med Andréa. En helg med det jag älskar med andra ord; yoga, styrka, cykel och kent! För att lägga lite grädde på tårtan ska jag ikväll på fest och träffa en kär gammal vän. Att träffa honom är energigivande så jag förstår inte varför jag inte gör det oftare. Ska bli ändring på det.

En annan som har massor av energi är träningsglädje-Sara. Hon ska cykla alla 24h. Oerhört inspirerande! Jag är så imponerad och det ska bli jättekul att få cykla med henne imorgon. Klarar hon det ska nog jag klara av att cykla 30 mil. Jag är förresten anmäld till Vätternrundan nu. Skönt att ha det gjort. Nu är det bara kvar att genomföra det. Heja oss!

1 kommentar: